رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فیلم| تظاهرات بحرینی‎ها در اعتراض به افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی

10:14 - 10 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۲۶۰۰
افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در منامه با اعتراضات گسترده‎ای در بحرین همراه شده است.

- «یائیر لاپید»، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به تازگی به بحرین سفر کرد که در جریان این سفر، سفارت رژیم صهیونیستی در منامه، پایتخت بحرین، افتتاح شد.

 

[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/01/3280074_348.mp4']
 

تظاهرات علیه افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در بحرین

 

سفر وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به بحرین و افتتاح سفارت این رژیم در منامه با اعتراضاتی همراه شد.

به گزارش «مرآه البحرین»، مردم بحرین برای دومین شب با حضور در خیابان‎ها، علیه عادی سازی روابط این کشور با رژیم صهیونیستی تظاهرات برپا کردند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات ضمن اعلام همبستگی خود با ملت فلسطین، هرگونه اقدام رژیم آل خلیفه را برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی به شدت محکوم کردند.

اداره حقوق بشر بحرین می‌گوید که نیرو‌های امنیتی رژیم آل خلیفه اقدام به سرکوب این اعتراضات مسالمت آمیز کرده و با معترضان درگیر شده‎اند.

 

تظاهرات علیه افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در بحرین

 

معترضان در جریان این تظاهرات، پلاکارد‌هایی در دست داشتند که بر روی آن‌ها شعار‌هایی در حمایت از ملت فلسطین و محکومیت سران رژیم بحرین نوشته شده بود.

معترضن بحرینی با در دست گرفتن پرچم فلسطین مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در منامه، حمایت خود را از مسئله فلسطین اعلام و بر مخالفت با هرگونه سازش و عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

 

تظاهرات علیه افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در بحرین

در  همین حال گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای مشترک، سفر وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به بحرین و افتتاح سفارت این رژیم در منامه را محکوم کردند.

تظاهرات علیه افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در بحرین

 

این بیانیه می‎گوید که افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در بحرین با آرزو‌ها و خواسته‌های ملت‌های عربی در زمینه آزادی فلسطین در تضاد است.

مقاومت فلسطین تاکید کرد که سفر «یائیر لاپید» و افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در بحرین جنایت در حق اسلام و ملت‌های فلسطین و بحرین است.

 

تظاهرات علیه افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در بحرین

 

این بیانیه تاکید می‎کند که اصرار عجیب به ادامه راه عادی‌سازی روابط خفت‌بار با دشمن صهیونیستی، اوج انحطاط اخلاقی برخی نظام‌های خائن عربی را می‌رساند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *